Club de lectura

Des de la Comissió de Biblioteca de l’AMPA, volem continuar amb una iniciativa que es va engegar el curs passat, i que esperem que us interessi.

La idea és continuar amb el Club de Lectura per a mares i pares, i adults vinculats a l’escola, amb la voluntat de fomentar la lectura també entre els grans. Tal i com veníem fent, el Club de Lectura consistirà en una trobada mensual, un dilluns de cada mes, per conversar i intercanviar impressions després de llegir tots el mateix llibre. Les trobades seran a les 20.30h, a la Biblioteca de l’Escola.

Els propers llibres que tenim previst comentar són:

· 13 de novembre. 1984. George Orwell

254bc256-08bb-4538-93f3-bb4a86c1d140

· 11 desembre. El jardín de senderos que se bifurcan. Jorge Luis Borges

dcc5fbdae3e3337f6c646975a09b73fe--jose-luis-book-covers

Esperem que sigui una activitat engrescadora, i que us animeu a participar. Us podeu inscriure i demanar més informació enviant un correu a bibliotecapabordia@gmail.com.

AMPA – Comissió de Biblioteca