Ja us podeu fer socis pel curs 2019-20!

Si esteu interessats en associar-vos a l’AMPA El Bosc de la Pabordia, cal fer l’ingrés de la quota d’associat pel proper curs escolar 2019-2020. Gràcies a aquesta quota, des de l’AMPA es pot treballar per millorar l’escola. Per exemple, recentment s’ha remodelat el menjador i s’han fet diverses millores al pati gràcies als diners de les quotes del curs passat. A més gaudireu de descomptes a les activitats extra-escolars organitzades per l’AMPA.

L’import de la QUOTA AMPA és de 50€ ANUALS PER FAMÍLIA i el termini de pagament és el 27 de setembre de 2019. Per a les famílies monoparentals, l’import de la quota és de 30€ i caldrà que s’enviï un justificant a l’AMPA mitjançant un correu electrònic a ampaelboscdelapabordia@gmail.com.

El pagament es pot fer:

• Amb targeta, llibreta de “la Caixa” o targeta d’altres entitats per caixer automàtic o Servicaixa, introduint manualment el codi d’Entitat que correspon a l’AMPA El Bosc de la Pabordia: QUOTA AMPA: 0125588
  • Per Línia Oberta (només clients de “la Caixa”), introduint el codi d’Entitat que correspon a l’AMPA El Bosc de la Pabordia: QUOTA AMPA: 0125588
  • Per transferència bancària al número de compte de l’AMPA:

ES59 2100 5796 3602 0001 5473

RECORDEU!! Abans de realitzar l’ingrés assegureu-vos sempre de l’import que heu de fer efectiu i no oblideu informar en el camp remitent el NOM i COGNOMS de l’alumne. En cas que tingueu diversos germans podeu posar FAMILIA i els COGNOMS o bé els NOMS de tots els germans i els COGNOMS.

Podeu conservar el justificant de pagament, però NO cal entregar-lo ni a l’escola ni a l’AMPA.

Junta de l’AMPA de l’escola el Bosc de la Pabordia