Ja us podeu fer socis pel curs 2020-21!

El proper curs serà un curs especial, de moment amb moltes incerteses, però en el que caldrà que unim esforços tot l’equip docent, els infants i les famílies. És per això que des de l’AMPA intentarem estar al costat de tothom qui ho necessiti.

Si esteu interessats en associar-vos a l’AMPA El Bosc de la Pabordia, cal fer l’ingrés de la quota d’associat pel proper curs escolar 2020-21. L’import de la QUOTA AMPA és de 50€ ANUALS PER FAMÍLIA i el termini de pagament és de l’1 d’agost fins el 25 de setembre de 2020. Sabem que moltes famílies estem passant per moments difícils per diversos motius (laborals, de salut, familiars,…). És per això que totes aquelles famílies que estiguin en alguna d’aquestes problemàtiques poden acollir-se a una quota reduïda de 30 euros. També s’hi podran acollir les famílies monoparentals, com ja es va fer el curs passat. Caldrà que s’enviï un justificant a l’AMPA mitjançant un correu electrònic a ampaelboscdelapabordia@gmail.com.

El pagament es pot fer:

• Amb targeta, llibreta de “la Caixa” o targeta d’altres entitats per caixer automàtic o Servicaixa, introduint manualment el codi d’Entitat que correspon a l’AMPA El Bosc de la Pabordia: QUOTA AMPA: 0125588
  • Per Línia Oberta (només clients de “la Caixa”), introduint el codi d’Entitat que correspon a l’AMPA El Bosc de la Pabordia: QUOTA AMPA: 0125588
  • Per transferència bancària al número de compte de l’AMPA: ES59 2100 5796 3602 0001 5473

RECORDEU!! Abans de realitzar l’ingrés assegureu-vos sempre de l’import que heu de fer efectiu i no oblideu informar en el camp remitent el NOM i COGNOMS de l’alumne. En cas que tingueu diversos germans podeu posar FAMILIA i els COGNOMS o bé els NOMS de tots els germans i els COGNOMS. Podeu conservar el justificant de pagament, però NO cal entregar-lo ni a l’escola ni a l’AMPA.

Junta de l’AMPA de l’escola el Bosc de la Pabordia