CASAL TARDES 7-22 JUNY

L’AMPA juntament amb NEXXE organitza el casalet de tardes de la jornada intensiva del mes de juny per a nens i nenes de P3 a 6è. Les activitats giraran al voltant d’un eix temàtic, els exploradors, i estaran adaptades a cada grup d’edat i seguint les mesures COVID-19 estipulades per a la realització de l’activitat.

Podeu trobar tota la informació sobre l’activitat i el procés d’incripció al següent document:

Per a qualsevol qüestió podeu contactar amb la Comissió d’extraescolars.

PLACES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

La Comissió d’Extraescolars informa que les inscripcions gestionades per aquest curs 2021-2022 han estat 668 repartides en:

Anglès 139
Música 66
Dibuix 145
Jocs de taula 111
Escacs 67
Mecanografia 31
Dansa 9
Psico, jocs i moviment 17
Bàsquet 18
Voleibol 21
Piscina 44

Esperem que la mainada en gaudeixi!

Alhora obrim termini d’inscripcions de les següents PLACES VACANTS:

Si esteu interessats en cobrir alguna de les vacants cal que tingueu en compte les següents consideracions:

El període d’inscripció és del DIJOUS 9 DE SETEMBRE a les 9h al DIVENDRES 10 DE SETEMBRE a les 16h.

Les places s’aniran cobrint per estricte ordre d’inscripció

Les inscripcions les haureu de formalitzar mitjançant el següent formulari de places vacants per alumn@, incloent totes les activitats disponibles que es desitgin realitzar:

https://forms.gle/mppnHgBi1xkFUxJo9

Ja us podeu fer socis pel curs 2021-22!

Benvolgudes famílies,

Si esteu interessats en associar-vos a l’AMPA El Bosc de la Pabordia, cal fer l’ingrés de la quota d’associat pel proper curs escolar 2021-22. L’import de la QUOTA AMPA és de 50€ ANUALS PER FAMÍLIA i el termini de pagament és de l’1 d’agost fins el divendres 24 de setembre de 2021. Gràcies a aquests diners es poden fer moltes inversions per a millorar l’escola, per exemple reformes al menjador, pati, cromebooks per l’escola o les taules del pati, entre moltes altres coses.

Sabem que moltes famílies estem passant per moments difícils per diversos motius (laborals, de salut, familiars,…). És per això que totes aquelles famílies que estiguin en alguna d’aquestes problemàtiques poden acollir-se a una quota reduïda de 30 euros. També s’hi podran acollir les famílies monoparentals. Caldrà que s’enviï un justificant a l’AMPA mitjançant un correu electrònic a ampaelboscdelapabordia@gmail.com.

El pagament s’haurà de fer per transferència bancària al número de compte de l’AMPA: ES59 2100 5796 3602 0001 5473

RECORDEU!! Abans de realitzar l’ingrés assegureu-vos sempre de l’import que heu de fer efectiu i no oblideu informar en el camp remitent el NOM i COGNOMS de l’alumne. En cas que tingueu diversos germans podeu posar FAMILIA i els COGNOMS o bé els NOMS de tots els germans i els COGNOMS. Podeu conservar el justificant de pagament, però NO cal entregar-lo ni a l’escola ni a l’AMPA.

Cordialment,

Junta de l’AMPA de l’escola el Bosc de la Pabordia

INSCRIPCIONS EXTRAESCOLARS

Per a realitzar la inscripció a les activitats:

  1. Consulteu les activitats (dies, horaris i preus) del cicle educatiu que cursi el vostre fill/a.
  2. Ompliu el formulari del cicle educatiu que cursi el vostre fill/a.

El període d’inscripció a les activitats extraescolars del curs 2021-2022 és del 14 al 20 de juny , ambdós inclosos. No s’acceptarà cap sol·licitud fora de termini.

Per a qualsevol dubte contacteu a extraescolarspabordia@gmail.com

EDUCACIÓ INFANTIL (P3, P4, P5)

FORMULARI EI
FORMULARI PISCINA

CICLE INICIAL (1R, 2N)

FORMULARI CI
FORMULARI PISCINA

CICLE MITJÀ (3R, 4T)

FORMULARI CM
FORMULARI PISCINA

CICLE SUPERIOR (5È, 6È)

FORMULARI CS
FORMULARI PISCINA

EXTRAESCOLARS 21-22

Ja tenim preparada l’oferta d’activitats extraescolars pel curs vinent 2021-2022, amb algunes novetats.

Tota la informació sobre les activitats i el procés d’inscripció la trobareu a la pàgina web de la COMISSIÓ D’EXTRAESCOLARS.

Us fem un resum dels aspectes a tenir en compte:

  • És important llegir atentament la Normativa d’activitats extraescolars (àmbit d’aplicació, inscripcions i pagament de les activitats, normes bàsiques de convivència i organització de les activitats).
  • Trobareu un calendari d’activitats per a cada cicle i a continuació el quadre de preus de les activitats amb la forma i dates de pagament. Veureu que les activitats estan fixades els dies indicats i les famílies haureu d’optar per les que us interessin, tenint en compte que l’alumnat només disposa de 2 hores lliures al migdia i, per tant, podrà realitzar un màxim de 2 activitats diàries.
  • Les inscripcions les haureu de formalitzar mitjançant els formularis per a cada cicle que trobareu al bloc INSCRIPCIONS de la web de la comissió.Cal omplir un únic formulari per alumne/a, incloent totes les activitats que desitgin realitzar.
  • Cada activitat disposa del seu programa (objectius, contingut, metodologia, monitors…) que s’actualitzarà amb el nom dels monitors/es un cop tinguem les llistes definitives d’inscrits.
  • Pel que fa a l’activitat d’anglès, a partir de 1r es realitzaran 2h/setmana
  • L’activitat de llenguatge musical dirigida als alumnes de 1r a 4t, serà de 1h 30min/setmana, repartides en dos dies de 45min.
  • En relació a l’activitat de piscina, atès que hi ha un conveni amb la piscina de Salt i, per tal de poder fer la reserva de places, els terminis d’inscripció i pagament són diferents. Per a més informació, entreu dins el programa “Piscina”.
  • Durant el mes de setembre podreu consultar en aquesta mateixa pàgina web el CALENDARI DEFINITIU amb els horaris  de cada activitat, per curs.
  • Aquelles famílies que NO siguin sòcies de l’Ampa, hauran de pagar una matrícula de 10,00€ per cada activitat inscrita i alumn@.
  • Pel que fa al pagament de les activitats i matrícules, al setembre us informarem de com procedir

Assemblea de l’AMPA

Benvolgudes famílies, 

Ens plau convocar-vos a l’Assemblea General Ordinària de Socis de l’AMPA de l’Escola El Bosc de la Pabordia

Dia: dijous 3 de juny de 2021

Lloc virtual: Google Meet

Hora: 20.00h (1a convocatòria), 20.15h (2a convocatòria) 

Ordre del dia: 

  1. Lectura i aprovació de l’acta anterior
  2. Presentació del projecte d’Institut-Escola (a càrrec de l’Equip Directiu)
  3. Informacions diverses
  4. Resum de les diferents comissions
  5. Precs i preguntes

L’assemblea és oberta a tots els pares i mares de l’escola, però només els socis de l’AMPA disposen de dret a vot. La vostra assistència és molt important! En cas que no pugueu assistir-hi, podeu delegar el vot a una altra persona omplint el document annex.

Documents annexos:

Calendari escolar del curs 20-21

A petició d’algunes famílies pengem aquí el calendari escolar pel curs 2020-21 definit pel Consell Municipal d’Educació de l’Ajuntament de Girona.

També el podeu trobar a la pàgina de l’Ajuntament de Girona:

https://web.girona.cat/cem/documentacio/calendari

Seguim amb el club de lectura

Vam començar el 2017 i aquest mes ha fet quatre anys que ens trobem mares i pares de l’escola per participar en un club de lectura. Tot i la pandèmia, seguim en format virtual, fins que ens puguem retrobar presencialment a l’escola (o al bar, si és necessari!). Si us fa gràcia saber el que hem llegit, mireu aquest enllaç. I si teniu ganes de participar, ens podeu escriure a bibliotecapabordia@gmail.com

EXTRAESCOLAR DE MECANOGRAFIA

En primer lloc, agrair la confiança per poder tirar endavant l’activitat de mecanografia.

En segon lloc, comunicar-vos que és molt important per l’alumnat que puguin anar a l’acadèmia a fer la primera part, que seran 10 hores, amb l’objectiu de poder acabar el curs amb les hores establertes i seguir un bon ritme de treball a l’escola.

A continuació us desglossem el curs:

  1. Una primera part a l’acadèmia. Faran 10 hores durant el període de vacances de Nadal, que consistirà en un intensiu de 2 hores durant 5 dies.
  2. Una segona part a l’escola. Faran sessions de 30 minuts per grup + 5 minuts de neteja i canvi de classe, els dimarts i els divendres al migdia, en total 25 hores, en les següents franges horàries, i que aniran rotant setmanalment:
    1. Setmana 1, 4, 7, 10, …
      1. 6è A: de les 12:30h a les 13:05h
      2. 6è B: de les 13:05h a les 13:40h
      3. 6è C: de les 13:40h a les 14:15h
    2. Setmana 2, 5, 8, 11, …
      1. 6è C: de les 12:30h a les 13:05h
      2. 6è A: de les 13:05h a les 13:40h
      3. 6è B: de les 13:40h a les 14:15h
    3. Setmana 3, 6, 9, 12, …
      1. 6è B: de les 12:30h a les 13:05h
      2. 6è C: de les 13:05h a les 13:40h
      3. 6è A: de les 13:40h a les 14:15h

** Horaris pendents de coordinació amb la gestió del menjador.

Fent aquesta programació, podrem quadrar les hores que fem cada any a l’escola i donar sortida al curs bàsic/iniciació de 30 hores, més alguna hora de regal, en funció de l’evolució del curs i la pandèmia.

Pel que fa a les hores que s’han de fer a l’acadèmia, oferim les següents possibilitats:

BLOC 1 (dies 22,23,24,28 i 29 de desembre):

Aula 5 (reservada per a alumnes del bosc de la pabordia)

Horaris:

  • Grup 1: de 9:00 a 10:50h
  • Grup 2: de 11:05 a 12:55h
  • Grup 3: de 16:00 a 17:50h
  • Grup 4: de 18:00 a 20:00h

Places disponibles per grup: 6 places (la reserva s’efectuarà per rigorós ordre d’entrada en el Centre)

BLOC 2 (dies 30 i 31 de desembre, 4, 5 i 7 de gener).

Aula 5 (reservada per a alumnes del bosc de la pabordia)

Horaris:

  • Grup 1: de 9:00 a 10:50h
  • Grup 2: de 11:05 a 12:55h
  • Grup 3: de 16:00 a 17:50h
  • Grup 4: de 18:00 a 20:00h

Places disponibles per grup: 6 places (la reserva s’efectuarà per rigorós ordre d’entrada en el Centre)

Per fer la reserva de la primera part a l’acadèmia cal enviar un correu electrònic a l’adreça info@mecarapidemag.com (d’aquesta manera quedarà registrat l’ordre l’entrada de la reserva), indicant les següents dades:

Nom i cognoms de l’alumne/a:

Telèfon contacte (nom titular):

BLOC:

HORARI:

Un cop rebin el correu, EMAG us contactarà per e-correu o per telèfon i us informarà de la reserva (en el cas que no hi hagi plaça en els dies i horaris indicats, us oferirà una alternativa).

Per a qualsevol dubte o aclariment, podeu trucar al 972 211358 / 640731335 i demanar per en Xevi, que us aclarirà qualsevol qüestió que pugueu tenir sobre la planificació de l’activitat.

En relació a la desinfecció de l’aula i del material emprat a l’escola, es prendran totes les mesures reglamentàries i l’Ampa subministrarà el material pertinent.

El preu del curs serà de 240,00€. Tanmateix, les famílies sòcies de l’Ampa tindran una bonificació de 35,00€, que s’haurà de descomptar a l’hora de fer el pagament del curs, realitzant transferència bancària amb les següents indicacions:

CC: ES82 2100 5796 3202 0002 0299

Codi entitat: 0190970

A nom de: AMPA Bosc de la Pabordia

Concepte: Mecanografia + Nom i cognoms alumn@

Import: 240,00 € o 205,00 € pels socis de l’Ampa

Per inscriure’s cal omplir el següent formulari:

https://forms.gle/gq2o3bDC5SG37VdY6

El període d’inscripcions i pagament està obert fins dimecres 16 de desembre.


CASAL DE NADAL

CASAL DE NADAL 20/21

La Comissió d’extraescolars organitza un Casal de Nadal a l’escola, el qual el duran a terme les empreses Nexxe i Boisa, que són les que ja ofereixen el servei d’acollida i menjador.

L’horari del casal serà de 9 a 17h i hi ha la possibilitat d’inscriure’s per setmanes. 

Per formalitzar la inscripció i efectuar la reserva de plaça s’haurà de pagar una quota inicial de 20,00 € per alumne, independentment del nombre de setmanes que es contractin, fent transferència bancària amb les següents indicacions:

CC: ES82 2100 5796 3202 0002 0299

Codi entitat: 0192991

A nom de: AMPA Bosc de la Pabordia

Concepte: Casal + Nom i cognoms alumne/s

Import: 20,00 €

Els socis de l’Ampa tindran una bonificació de 20,00 € sobre el preu total del casal, que serà descomptat a l’hora de fer el pagament d’aquest. No obstant això i, per tal d’efectuar la reserva de la plaça, tothom haurà de fer el pagament inicial de la quota d’inscripció. 

Per poder-se dur a terme, caldrà un mínim de 10 participants per setmana i les places seran limitades, adjudicant-se segons ordre d’inscripció. En cas de no arribar al mínim, el servei es suspendrà i es retornarà la quota d’inscripció pagada.

El període d’inscripcions està obert fins el divendres 11 de desembre:

https://forms.gle/RmjnUdcD1h8Tu6628

A continuació us detallem un resum dels dies i preu per setmanes:

Vídeo del festival de Nadal 2019

Benvolguts mares i pares,

aquest any ha sigut una mica atípic i hem trigat més del que ens hagués agradat a tenir disponible el video del festival de nadal. Aquí teniu el link on el podeu descarregar de manera gratuïta:

https://drive.google.com/file/d/1sy8BS7ZZN3fFLc4K2njeagzkbapm6ill/view?usp=sharing

Esperem que us agradi! Gràcies per la paciència.

Resum de l’assemblea

El passat dimarts 3 de novembre es va celebrar l’assemblea de l’AMPA on hi van participar més de 100 famílies. De manera atípica, degut a les restriccions pels COVID, es va celebrar de manera virtual mitjançant la plataforma GoogleMeet.

Un cop feta la benvinguda, es va començar aprovant l’acta anterior i presentant informacions diverses com ara el funcionament general de l’AMPA, les tasques que s’han fet des de l’AMPA per a l’adequació de l’escola en el marc de la pandèmia i les activitats que s’han hagut d’anul·lar, les inversions realitzades el darrers anys i les reunions amb l’ajuntament i el departament d’educació. Seguidament, es van presentar els comptes del curs 2019-20 i el pressupost pel curs 20-21, que es van aprovar. A continuació, es van presentar less diferents comissions i les activitats que organtizen. Per acabar es va discutir i votar la posició de l’AMPA, com a representant de les famílies, pel que fa a l’horari de l’escola. El resultat de la votació va ser 76,8% a favor de mantenir l’horari de 9h a 17h i un 23,2% de canviar a l’horari de 8.30h a 16.30h.

S’adjunta la presentació que es va usar en l’assemblea.

Moltes gràcies a tots els participants!

Assemblea de l’AMPA

Benvolgudes famílies, 

Ens plau convocar-vos a l’Assemblea General Ordinària de Socis de l’AMPA de l’Escola El Bosc de la Pabordia

Dia: dimarts 3 de novembre de 2020

Lloc virtual: Google Meet

Hora: 20.00h (1a convocatòria), 20.15h (2a convocatòria) 

Ordre del dia: 

  1. Lectura i aprovació de l’acta anterior
  2. Informacions diverses
  3. Aprovació dels comptes del curs 19-20 i pressupost pel curs 20-21
  4. Resum de les diferents comissions
  5. Discussió i, si s’escau votació, de l’hora d’entrada i sortida de l’escola
  6. Precs i preguntes

L’assemblea és oberta a tots els pares i mares de l’escola, però només els socis de l’AMPA disposen de dret a vot. La vostra assistència és molt important! En cas que no pugueu assistir-hi, podeu delegar el vot a una altra persona omplint el document annex.

Documents annexos:

Encara us podeu fer socis de l’AMPA!

Benvolgudes famílies, 

Recordeu que el divendres 25 de setembre s’acaba el termini per fer-se soci de l’AMPA.

Però si aquest any no hi ha descompte per a les extraescolars!!! Ni festes, ni activitats pels nens!!! També hem de pagar la quota????

Doncs clar! L’AMPA fa moltes coses per a l’escola. Aquí teniu un llistat d’algunes inversions que s’han fet els darrers anys amb els diners de les quotes:

  • Reforma del menjador
  • Millores en el pati
  • Taules de fusta
  • 10 Chromebooks per a l’escola
  • 10 Tablets
  • Altaveus
  • Caseta del material
  • Ajut pel personal auxiliar de la biblioteca i anglès
  • Millora del pàrquing
  • Llibres per a la biblioteca
  • Material per a extraescolars
  • Organització de festes
  • Millores als mòduls (pintura,…)
  • Material per a la setmana dels viatges, silencis, somnis,…

A més, també pots col·laborar com a voluntari o voluntària en les diferents comissions. Mira en quina t’agradaria col·laborar i escriu un correu!

Més informació de com fer el pagament de la quota a:

http://www.ampaelboscdelapabordia.cat/2020/07/31/ja-us-podeu-fer-socis-pel-curs-2020-21/

Cordialment,

Junta de l’AMPA de l’escola el Bosc de la Pabordia

MENJADOR, ACOLLIDA I LUDOTECA 2020-2021

Benvolgudes famílies, després de treballar conjuntament Equip Directiu, BOISA/NEXXE i la Comissió d’acollida, menjador i ludoteca de l’AMPA per tal d’adaptar els serveis a les directrius del Departament d’Educació i a la dinàmica de l’escola, a continuació us informem de les principals característiques que tindran els serveis en aquest inici de curs, tenint en compte però:

  1. que ens caldrà mantenir una dinàmica viva i adaptativa al llarg del curs.
  2. que en poques setmanes tindreu tots els detalls en el Pla de funcionament que us posarem a disposició.


ACOLLIDA

La porta d’accés del servei serà la del pati d’infantil i per tal que les famílies no hagin d’entrar al recinte a acompanyar els alumnes que utilitzen aquest servei, es duran a terme 5 franges d’entrada: 7:45, 8:00, 8:15, 8:30 i 8:45. En cada franja un monitor recollirà els alumnes a la porta, els prendrà la temperatura, els desinfectarà les mans i els acompanyarà a un dels dos espais habilitats per a aquest servei (menjador i gimnàs).

Els alumnes hauran d’entrar amb mascareta i respectant les distàncies de seguretat durant el servei.


MENJADOR

Aquesta és la distribució dels torns de menjador per aquest curs. 

CURS – NIVELLHORARI DE DINAR
P3, P4 i P512:00
1r, 2n i 3r13:00
4t, 5è i 6è14:00

Tots els cursos menjaran al menjador.

Els alumnes d’un mateix grup estable s’asseuran junts en una o més taules. Es mantindrà la separació entre les taules de grups diferents. Si en alguna taula s’hi asseuen nens/es de grups estables diferents, es deixarà una cadira buida entre elles per garantir la distància.

Algunes particularitats que comportarà pel servei la nova situació: 

  • Les entrades i sortides del menjador es faran per grups estables amb mascareta i utilitzant les 3 portes disponibles.
  • Abans i després de menjar els alumnes es netejaran les mans amb aigua i sabó i es desinfectaran amb gel hidroalcohòlic.
  • La mascareta es guardarà a la bosseta facilitada per l’escola. 
  • Entre torn i torn es ventilarà, netejarà i desinfectarà l’espai de menjador.
  • S’eliminen amanides comunes, setrilleres i cistelles del pa al centre de la taula.
  • S’elimina el piscolabis dels cursos que dinen en el tercer torn així com el sistema d’autoservei que venien tenint aquests.
  • Les activitats posteriors als àpats es realitzaran a l’aire lliure, amb ocupació diferenciada d’espais per a cada grup estable. Els monitors dinamitzaran el pati amb activitats per cada grup estable ja des de l’inici del curs.
  • En cas de mal temps, s’utilitzaran espais interiors, cada grup a la seva aula de referència. 
  • Si més no durant el primer trimestre no s’uilitzaran els tovallons de roba sino de paper

LUDOTECA

El servei de ludoteca s’oferirà de 17:00 a 18:00 de la tarda. Sempre que es pugui es realitzarà l’activitat a l’aire lliure (pati infantil). Cas de fer ús d’un espai tancat (menjador) es garantirà les distàncies entre grups estables.

Per recollir els alumnes caldrà fer ús de l’intercomunicador de la porta del pati d’infantil o bé comunicar-se amb el monitor present en el propi pati. 

INSCRIPCIONS

Per tal de fer ús dels serveis cal inscriure’s prèviament tenint en compte el codi de centre BOS107:

El codi del centre és BOS107

Aquest any no s’acceptarà la venda de tiquets.

CONTACTE

Comissió de menjador, acollida matinal i ludoteca de l’AMPA: menjadorpabordia@gmail.com 
BOISA: pabordia@boisa.cat 972 43 91 15
NEXXE: laia@nexxe.cat
Coordinadora de menjador (Montse): 628603118

EXTRAESCOLARS 20-21

Benvolgudes famílies,

Després de diversos dies treballant, l’Ampa conjuntament amb l’escola, per analitzar la viabilitat de les activitats extraescolars, tant en horari de migdia com de tarda i, tenint en compte les recomanacions del Departament d’Educació, finalment l’Ampa ha hagut de prendre la decisió d’ajornar l’inici d’aquestes.

Per això us comuniquem que durant el primer trimestre no es realitzaran activitats extraescolars, i a mesura que passin les setmanes, anirem valorant la viabilitat de reprendre les activitats al segon trimestre, sobretot tenint en compte factors com:

  • L’evolució de la pandèmia i l’afectació a la nostra escola.
  • Els espais disponibles a l’escola, que a hores d’ara són nuls atesos els desdoblaments de grups classe que s’han hagut de fer.
  • La seguretat en la neteja i desinfecció de les aules que es puguin utilitzar per a les extraescolars.
  • La viabilitat de formar grups no estables en el desenvolupament d’aquestes.

Seguirem treballant per poder reiniciar les activitats que hem anat oferint els darrers anys, prioritzant en tot moment la seguretat i salut dels alumnes i del personal docent.

AMPA EL BOSC DE LA PABORDIA

Ja us podeu fer socis pel curs 2020-21!

Benvolgudes famílies,

El proper curs serà un curs especial, de moment amb moltes incerteses, però en el que caldrà que unim esforços tot l’equip docent, els infants i les famílies. És per això que des de l’AMPA intentarem estar al costat de tothom qui ho necessiti.

Si esteu interessats en associar-vos a l’AMPA El Bosc de la Pabordia, cal fer l’ingrés de la quota d’associat pel proper curs escolar 2020-21. L’import de la QUOTA AMPA és de 50€ ANUALS PER FAMÍLIA i el termini de pagament és de l’1 d’agost fins el 25 de setembre de 2020. Sabem que moltes famílies estem passant per moments difícils per diversos motius (laborals, de salut, familiars,…). És per això que totes aquelles famílies que estiguin en alguna d’aquestes problemàtiques poden acollir-se a una quota reduïda de 30 euros. També s’hi podran acollir les famílies monoparentals, com ja es va fer el curs passat. Caldrà que s’enviï un justificant a l’AMPA mitjançant un correu electrònic a ampaelboscdelapabordia@gmail.com.

El pagament es pot fer:

  • Amb targeta, llibreta de “la Caixa” o targeta d’altres entitats per caixer automàtic o Servicaixa, introduint manualment el codi d’Entitat que correspon a l’AMPA El Bosc de la Pabordia: QUOTA AMPA: 0125588
  • Per Línia Oberta (només clients de “la Caixa”), introduint el codi d’Entitat que correspon a l’AMPA El Bosc de la Pabordia: QUOTA AMPA: 0125588
  • Per transferència bancària al número de compte de l’AMPA: ES59 2100 5796 3602 0001 5473

RECORDEU!! Abans de realitzar l’ingrés assegureu-vos sempre de l’import que heu de fer efectiu i no oblideu informar en el camp remitent el NOM i COGNOMS de l’alumne. En cas que tingueu diversos germans podeu posar FAMILIA i els COGNOMS o bé els NOMS de tots els germans i els COGNOMS. Podeu conservar el justificant de pagament, però NO cal entregar-lo ni a l’escola ni a l’AMPA.

Cordialment,

Junta de l’AMPA de l’escola el Bosc de la Pabordia

Manifest conjunt de les AMPA d’escoles públiques de la ciutat de Girona

Un total de 23 AMPA d’escoles d’infantil i primària i d’escoles bressol de la ciutat de Girona hem signat un manifest conjunt en el que exigim respostes clares del Departament d’Educació sobre com serà la tornada a l’escola al setembre. En el manifest, critiquem la reobertura al mes de juny doncs creiem que “no resol res” i també l’actitud “poc dialogant” del departament que considerem que ha ignorat tota la comunitat educativa a l’hora de prendre decisions durant la crisi sanitària del Covid-19.

Podeu consultar el manifest en el següent enllaç:

RETORN QUOTES EXTRAESCOLARS

Benvolgudes famílies,

En breu se us abonarà el retorn de quotes de les activitats extraescolars, el pagament de les quals gestiona l’Ampa (la resta de quotes ja han estat retornades o també es retornaran en breu). 

Us adjuntem un quadre amb els imports a retornar de les activitats:

EXTRAESCOLARS

Període de confinament

Benvolgudes famílies, us adjuntem la informació sobre les activitats extraescolars durant el període de confinament.

PROPOSTA PERÍODE DE CONFINAMENT

Resultats enquesta servei menjador 2018_2019

Aquests són els resultats de l’enquesta que us vam passar al final del curs passat sobre el servei de menjador. Tot i el retard en la publicació, demanem disculpes, ja s’ha anat treballant durant el present curs en els aspectes recollits.

http://www.ampaelboscdelapabordia.cat/wp-content/uploads/2020/02/Resultats_Enquesta_menjador_2018_2019_web-1.pdf

2N PAGAMENT EXTRAESCOLARS

El període per a realitzar el segon pagament de les activitats extraescolars serà del 31 de gener al 10 de febrer.

Podeu consultar l’import i codi de cada activitat clicant al quadre següent:

El pagament es podrà realitzar de dues maneres:
• Amb targeta, llibreta de Caixabank o targeta d’altres entitats, per caixer automàtic o Servicaixa, introduint manualment el codi d’Entitat corresponent a l’Ampa El Bosc de la Pabordia i indicant el NOM i COGNOMS de l’alumne/a.
• Per línia oberta (només client de Caixabank), introduint el codi d’Entitat
corresponent a l’Ampa El Bosc de la Pabordia indicant el NOM i COGNOMS de l’alumne/a.
No caldrà entregar el justificant, però si conservar-lo per qualsevol incident que pugui passar.

El pagament de la resta d’activitats se seguirà fent a través de domiciliació bancària.

Assemblea de l’AMPA

Benvolgudes famílies, 

Ens plau convocar-vos a l’Assemblea General Ordinària de Socis de l’Ampa de l’Escola El Bosc de la Pabordia

Dia: dijous 14 de novembre de 2019

Lloc: Escola El Bosc de la Pabordia

Hora: 20.15h (1a convocatòria), 20.30h (2a convocatòria) 

Ordre del dia: 

  1. Lectura i aprovació de l’acta anterior
  2. Informacions diverses
  3. Resum de les diferents comissions
  4. Aprovació del projecte del nou barracó
  5. Aprovació dels comptes del curs 18-19 i pressupost pel curs 19-20
  6. Precs i preguntes

L’assemblea és oberta a tots els pares i mares de l’escola, però només els socis de l’AMPA disposen de dret a vot. La vostra assistència és molt important! En cas que no pugueu assistir-hi, podeu delegar el vot a una altra persona omplint el document annex.

Documents annexos:

PLACES EXTRAESCOLARS

La Comissió d’Extraescolars informa que les inscripcions gestionades per aquest curs 2019-2020 han estat 719 repartides en:

ANGLÈS 164
DIBUIX 140
JOCS DE TAULA 98
MÚSICA 71
ED. EMOCIONAL 38
MECANOGRAFIA 33
ROBOTICA 32
JUDO 30
ESCACS 28
PISCINA 25
BÀSQUET 25
FUNKY 18
TEATRE 9
DANSA 8

Esperem que la mainada en gaudeixi!

Una vegada finalitzat el primer període de pagament, els proveïdors poden oferir les següents places vacants:

ANGLÈS
3r Dimarts 12.30 + dijous 14.30 1 plaça
4t Dimarts 14.30, divendres 12.30 1 plaça
Dimecres 12.30,divendres 12.30 2 places
Dimecres 13.30,divendres 13.30 3 places
BÀSQUET
p5 Dilluns 17.15 4 places
2n 3r, 4t Dimecres 17.15 4 places
DANSA
P3,P4,P5 Dimarts 17.15 3 places
DIBUIX
4T Dimecres 12.30 2 places
4T Dimecres 14.30 2 places
EDUCACIÓ EMOCIONAL
P4 Dijous 14.30 4 places
FUNKY
2n,3r,4t,5è,6è Dilluns 17.15 4 places
JOCS DE TAULA
P5 Divendres 13.30 4 places
3r Divendres 14.30 4 places
4t Divendres 12.30 2 places
TEATRE
4t,5è,6è Dimecres 17.15 3 places
UKELELE
3r, 4t Dimecres 14.30 3 places
JUDO
P5 a 6è Dijous 17 10 places
ROBÒTICA  
3r-4t Dilluns 12:30 3 places
5è-6è Dilluns 13:30 5 places
1r-2n Dimarts 14:30 3 places
ESCACS  
4t Dilluns 12:30h 2 places
1r Dilluns 13:30h 4 places
4t Dilluns 14:30h 2 places
5è-6è Dimarts 13:30h 2 places
3r Divendres 12:30h 2 places
MÚSICA No vacants
MECANOGRAFIA No vacants
PISCINA No vacants

Si esteu interessats en cobrir alguna de les vacants podeu enviar un email a: ampaelboscdelapabordia@gmail.com

EXTRAESCOLAR D’ANGLÈS

ACTIVITATS 1R TRIMESTRE

Podeu consultar les activitats i continguts que treballaran els vostres fills/es a les classes extraescolars d’anglès organitzades per LINGUAE.

INICI ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Tornem de l’estiu amb les activitats extraescolars a punt!!!

PAGAMENTS

Al juliol vau rebre un correu electrònic comunicant-vos les activitats a les que havíeu inscrit els vostres fills o filles. Per a fer efectiva aquesta inscripció caldrà que realitzeu el primer pagament de cada activitat en el termini establert: del 23 de setembre a l’11 d’octubre.

El pagament es podrà realitzar de dues maneres:
• Amb targeta, llibreta de Caixabank o targeta d’altres entitats, per caixer automàtic o Servicaixa, introduint manualment el codi d’Entitat corresponent a l’Ampa El Bosc de la Pabordia i indicant el NOM i COGNOMS de l’alumne/a.
• Per línia oberta (només client de Caixabank), introduint el codi d’Entitat
corresponent a l’Ampa El Bosc de la Pabordia indicant el NOM i COGNOMS de l’alumne/a.
No caldrà entregar el justificant, però si conservar-lo per qualsevol incident que pugui passar.

Podeu consultar l’import i codi de cada activitat clicant al quadre següent:

Per a la resta d’activitats, el pagament de les quals es fan a través de
domiciliació bancària, els proveïdors es posaran en contacte amb vosaltres directament.

INFORMACIONS d’inici de curs:

  1. Les activitats extraescolars començaran el DILLUNS 30 DE SETEMBRE i acabaran el 29 DE MAIG.
  2. Podeu consultar el nom dels monitors/es de cada activitat al Calendari d’activitats.
  3. Les qüestions que sorgeixin durant el curs es resoldran d’acord amb la normativa publicada a la web.

PORTES OBERTES I AMPLIACIÓ MATRÍCULA ACTIVITATS PARES

Benvolgudes famílies,

Des de la Comissió d’Activitats Pares us volem informar que la setmana del 23 al 27 de setembre es farà jornada de PORTES OBERTES de totes les activitats de pares:  ZUMBA, PILATES i IOGA. Per aquesta raó, des d’avui i fins el dia 30 de setembre s’obre un nou període d’inscripcions per a tots/es aquells/es que s’animin. 

Podeu clicar sobre el link per accedir a la inscripció:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeVMEpMRH6RYLQ6FbqjSHmPmdLBw3a5lriH2QPrLpg82VjFHA/viewform?usp=pp_url

Aquest any, com ja sabeu,  fem una tarifa plana de les activitats, igual que el curs passat, és una quota única de 114,50€ (110€ + 4,50€ d’assegurança)vàlida de setembre a inici de juny pels socis AMPA, i 139,50€ pels no socis (135€ + 4,50€ d’assegurança). Aquest pagament us donarà dret a assistir a totes les sessions de les activitats que vulgueu durant la setmana, fent les combinacions que més us convinguin.  Si hi hagués algú que per algun motiu no li anés bé fer el pagament total de la quota, que es posi en contacte amb la Comissió d’Activitats Pares i li gestionarem un pagament fraccionat (activitatsparespabordia@gmail.com). Si algú es vol donar de baixa, un cop fet el pagament ja no es retornaran les quotes.

INFORMACIONS I HORARIS:

PILATES: dilluns de 20-21h.  (cal dur: roba còmode, màrfega/estoreta i mitjons o descalç)

ZUMBA:  dimarts i dijous de 20:30-21:30h.  (cal dur: roba còmode, estoreta i calçat esportiu nèt en una bossa a part per canviar-se’l a l’entrada del gimnàs)

IOGA: dimecres de 19,30-21h (durada d’1,15h)  (cal dur: roba còmode, màrfega/estoreta, coixí, manteta i mitjons o descalç)

Us animem a tots/es a participar-hi!!!

Comissió d’Activitats Pares

Inscripció Activitats Pares

Benvolgudes famílies,

Des de la Comissió d’Activitats Pares us volem informar que dilluns 9 de setembre s’obren les inscripcions de les activitats de ZUMBAPILATES IOGA. Aquest any les activitats s’iniciaran el dilluns 23 de setembre. El termini d’inscripcions és del 9 al 22 de setembre ambdós inclosos.

Per poder participar a les activitats de pares s’haurà de fer un abonament d’una quota única anual. Si hi hagués algú que per algun motiu no li anés bé fer el pagament total de la quota que es posi en contacte amb la Comissió d’Activitats Pares i li gestionarem un pagament fraccionat (activitatsparespabordia@gmail.com).

Horaris activitats:

  • PILATES: dilluns de 20h a 21h
  • ZUMBA: dimarts i dijous de 20:30h a 21:30h
  • IOGA: dimecres de 19:30h a 21h (durada 1,5h)

La quota única serà de 114,50€ (110€ + 4,5€ d’assegurança), pels socis de l’AMPA, 139,50€ pels no socis(135€ + 4,50€ d’assegurança). La quota serà vàlida de setembre a inici de juny. Aquest pagament us donarà dret a assistir a totes les sessions de les activitats que vulgueu durant la setmana. Si algú es vol donar de baixa, un cop fet el pagament ja no es retornaràn les quotes.

IMPORTANT:

  • Us demanem que al formulari d’inscripció us apunteu a l’activitat/s a les quals teniu previst assistir habitualment, per tal de poder fer una millor previsió i seguiment de les mateixes.
  • Al tractar-se d’una activitat que organitza l’AMPA ha d’estar coberta per una assegurança personal obligatòria per activitats esportives que val 4,5€ anuals (només s’haurà de pagar un cop en tot el curs i cobreix des del setembre del 2019 al setembre del 2020).
  • Les places d’aquesta activitat són limitades, i per tant, es respectarà rigurosament l’ordre d’inscripció,donant prioritat als socis de l’AMPA per davant dels no socis.
  • L’inici de les activitats serà el dilluns 23 de setembre i finalitzaran l’ 5 de juny (seguint el calendari escolar).
  • ZUMBA: A l’hora de l’activitat, per les aules ja hi haurà passat el servei de neteja de l’escola, per tant, des de l’escola ens demanen que al plegar deixem el gimnàs en bones condicions d’higiene. Serà totalment OBLIGATORI canviar-se de calçat per entrar al gimnàs (es deixarà el calçat de carrer a la porta i s’haurà de dur calçat esportiu perfectament net en una bossa).
  • PILATES: L’activitat es realitzarà amb mitjons o descalç i cal dur una màrfega/ estoreta de pilates/ioga.
  • IOGA: L’activitat es realitzarà amb mitjons o descalç i cal dur una màrfega/estoreta de pilates/ioga,una manteta i un coixí petit.
  • En cas de no arribar als mínims establerts en alguna o algunes d’aquestes activitats la Comissió es reserva el dret d’anul·lació de les mateixes.

Recordeu: el període d’inscripcions d’aquesta activitat serà del 9 al 22 de setembre.

Seguidament us facilitem l’enllaç al formulari per poder fer la inscripció a les activitats:

Fer clic per accedir al formulari

US ANIMEM A PARTICIPAR-HI!!!

Atentament,

COMISSIÓ D’ACTIVITATS PARES

activitatsparespabordia@gmail.com 

Ja us podeu fer socis pel curs 2019-20!

Benvolgudes famílies, 

Si esteu interessats en associar-vos a l’AMPA El Bosc de la Pabordia, cal fer l’ingrés de la quota d’associat pel proper curs escolar 2019-2020. Gràcies a aquesta quota, des de l’AMPA es pot treballar per millorar l’escola. Per exemple, recentment s’ha remodelat el menjador i s’han fet diverses millores al pati gràcies als diners de les quotes del curs passat. A més gaudireu de descomptes a les activitats extra-escolars organitzades per l’AMPA.

L’import de la QUOTA AMPA és de 50€ ANUALS PER FAMÍLIA i el termini de pagament és el 27 de setembre de 2019. Per a les famílies monoparentals, l’import de la quota és de 30€ i caldrà que s’enviï un justificant a l’AMPA mitjançant un correu electrònic a ampaelboscdelapabordia@gmail.com.

El pagament es pot fer:

  • Amb targeta, llibreta de “la Caixa” o targeta d’altres entitats per caixer automàtic o Servicaixa, introduint manualment el codi d’Entitat que correspon a l’AMPA El Bosc de la Pabordia: QUOTA AMPA: 0125588
  • Per Línia Oberta (només clients de “la Caixa”), introduint el codi d’Entitat que correspon a l’AMPA El Bosc de la Pabordia: QUOTA AMPA: 0125588
  • Per transferència bancària al número de compte de l’AMPA:

ES59 2100 5796 3602 0001 5473

RECORDEU!! Abans de realitzar l’ingrés assegureu-vos sempre de l’import que heu de fer efectiu i no oblideu informar en el camp remitent el NOM i COGNOMS de l’alumne. En cas que tingueu diversos germans podeu posar FAMILIA i els COGNOMS o bé els NOMS de tots els germans i els COGNOMS.

Podeu conservar el justificant de pagament, però NO cal entregar-lo ni a l’escola ni a l’AMPA.

Cordialment,

Junta de l’AMPA de l’escola el Bosc de la Pabordia

EXTRAESCOLARS 2019-2020

Ja tenim preparada l’oferta d’activitats extraescolars pel curs vinent 2019-2020, amb algunes novetats.

Tota la informació sobre les activitats i el procés d’inscripció la trobareu a la pàgina web de la COMISSIÓ D’EXTRAESCOLARS.

Us fem un resum dels aspectes a tenir en compte:

  • És important llegir atentament la Normativa d’activitats extraescolars (àmbit d’aplicació, inscripcions i pagament de les activitats, normes bàsiques de convivència i organització de les activitats).
  • Trobareu un calendari d’activitats per a cada cicle i a continuació el quadre de preus de les activitats amb la forma i dates de pagament. Veureu que les activitats estan fixades els dies indicats i les famílies haureu d’optar per les que us interessin, tenint en compte que l’alumnat només disposa de 2 hores lliures al migdia i, per tant, podrà realitzar un màxim de 2 activitats diàries.
  • Les inscripcions les haureu de formalitzar mitjançant els links que trobareu per a cada cicle, omplint un únic formulari per alumne/a, incloent totes les activitats que desitgin realitzar.
  • Cada activitat disposa del seu programa (objectius, contingut, metodologia, monitors…) que s’actualitzarà amb el nom dels monitors/es un cop tinguem les llistes definitives d’inscrits.
  • Pel que fa a l’activitat d’anglès, a partir de 1r es realitzaran 2h/setmana
  • L’activitat de llenguatge musical dirigida als alumnes de 1r i 2n, serà de 1h 30min/setmana, repartides en dos dies de 45min.
  • En relació a l’activitat de piscina, atès que hi ha un conveni amb la piscina de Salt i, per tal de poder fer la reserva de places, els terminis d’inscripció i pagament són diferents. Per a més informació, entreu dins el programa “Piscina”.
  • Durant el mes de setembre podreu consultar en aquesta mateixa pàgina web el calendari definitiu amb els horaris  de cada activitat, per curs.
  • Pel que fa al pagament de les activitats, al setembre us farem un recordatori de com procedir.

Assemblea de l’AMPA

Benvolgudes famílies, 

Ens plau convocar-vos a l’Assemblea General Ordinària de Socis de l’Ampa de l’Escola El Bosc de la Pabordia

Dia: 19 de juny de 2019

Lloc: Escola El Bosc de la Pabordia

Hora: 20.45h (1a convocatòria), 21.00h (2a convocatòria) 

Ordre del dia 

1.     Lectura i aprovació de l’acta anterior

2.     Informacions diverses

3.    Resum de les diferents comissions

4.     Precs i preguntes

L’assemblea és oberta a tots els pares i mares de l’escola, però només els socis de l’Ampa disposen de dret a vot. La vostra assistència és important!

MENÚ JUNY

Aquí teniu disponible el menú del mes de Juny, el normal i el sense carn. La resta de menús específics se us faran arribar en paper.

QUÈ US PREOCUPA DEL PAS A SECUNDÀRIA?

Neguits, incerteses i possibilitats de millora


Volem posar a debat aquells aspectes que, com a famílies d’educació infantil i primària,  ens preocupen en el pas dels nostres fills/s a l’educació secundària: connexió amb el model educatiu de primària, motivació, horaris, adscripcions o la nostra pròpia participació/veu, etc.

Els processos de canvi i/o millora en l’àmbit educatiu també requereixen del suport i la incidència de les famílies.

11 de juny a les 20:00
El Bosc de la Pabordia

Adreçat a totes les famílies del Bosc de la Pabordia

Us podeu inscriure omplint aquest formulari:
https://forms.gle/WHPEGFHc4iZnb72T9

Aquesta iniciativa sorgeix del grup de treball ‘Innovar a secundària’ format per diverses AMPAs i agents socials i educatius de Girona (FAPAC, Fundació SER.GI, Moviment de Renovació Pedagògica de Girona) i del que l’AMPA del Bosc de la Pabordia en forma part.

Els resultats del debat permetran dur a terme accions per part del grup de treball.



AMPA EL BOSC DE LA PABORDIA
http://www.ampaelboscdelapabordia.cat/
ampaelboscdelapabordia@gmail.com

Jornada de Portes Obertes de les EXTRAESCOLARS

El dijous 9 de maig a les 20h farem la Jornada de Portes Obertes de les activitats extraescolars del curs que ve. Els diversos professionals exposaran els objectius i metodologia de cada activitat.

MENÚ MAIG

Aquí teniu disponible el menú del mes de Maig, el normal i el sense carn. La resta de menús específics se us faran arribar en paper.

Fira de l’AMPA

Dins el marc del mes cultural, el proper divendres 26 d’abril es celebrarà la fira de l’AMPA. En aquesta fira hi haurà diferents parades de les comissions que formen l’AMPA amb l’objectiu d’explicar les diferents activitats que organitzen i donar l’oportunitat a tothom que ho desitgi de poder-hi col·laborar. Com a activitats especials, a les 17.15 hi haurà l’espectacle infantil “En Bum i el tresor del pirata” a càrrec de la companyia Homenots i la comissió de biblioteca farà venda de llibres. Us hi esperem a tots!

MENÚ ABRIL

Aquí teniu disponible el menú del mes d’ Abril, el normal i el sense carn. La resta de menús específics se us faran arribar en paper.

Butlletí de la FAPAC Març 2019

La FAPAC ens ha enviat el seu butlletí corresponent al mes de març. El teniu disponible en el següent enllaç:

MENÚ MARÇ

Aquí teniu disponible el menú del mes de Març, el normal i el sense carn. La resta de menús específics se us faran arribar en paper.

MENÚ FEBRER

Aquí teniu disponible el menú del mes de Febrer, el normal i el sense carn.

La resta de menús específics se us faran arribar en paper.

(més…)

MENU GENER

Aquí teniu disponible el menú del mes de Gener, el normal i el sense carn.

La resta de menús específics se us faran arribar en paper.

(més…)

Enquestes per un projecte de l’institut Montilivi

Quatre alumnes de 2n d’Administració i Finances de l’Institut Montilivi ens han fet arribar dues enquestes del seu projecte als alumnes d’ESO i primària, als pares, tutors i professors d’aquests.
L’objectiu d’aquesta enquesta és obtenir la major informació possible per complementar el projecte. Es tracta d’un dispositiu que pot indicar la localització a temps real d’una persona i enviar un avís d’ajut prement un botó que té incorporat. La localització seria enviada a una persona de contacte per poder-la socórrer si necessita ajuda.

3a setmana de la Ciutat Educadora

Des de l”Ajuntament de Girona ens informen que aquest any 2018 es celebra la 3a edició de la Setmana de la Ciutat Educadora del 26 de novembre al 2 de desembre.

Enguany es pretén ampliar l’oferta d’activitats fent tallers, exposicions, conferències, jornades, visites, itineraris, activitats, 

Més informació

1a assemblea de l’AMPA del curs 2018-19

El passat 14 de novembre de 2018 a les 21 h. es va celebrar l’assemblea de l’AMPA d’El Bosc de la Pabordia, on hi van assistir un total de 50 famílies. A continuació teniu els enllaços a la presentació que es va usar durant l’assemblea i l’esborrany de l’acta (que s’haurà d’aprovar en la propera assemblea):

MENU DESEMBRE

Aquí teniu disponible el menú del mes de Desembre, el normal i el sense carn.

La resta de menús específics se us faran arribar en paper.

(més…)

Setmana dels viatges al menjador de l’escola

Us volem mostrar com ha estat la setmana dels viatges al menjador de l’escola, per això us hem preparat un petit recull d’imatges de com s’ha preparat l’espai segons la temàtica de cada dia.

Dilluns – Catalunya

    

Dimarts – Marroc

  

Dimecres – La selva amazònica

    

Dijous – L’Antàrtida

    

Divendres – El Mediterrani

    

Imatges gentilesa de BOISA a qui els agraïm a més la seva gran predisposició per participar tan intensament en la Setmana dels Viatges de l’escola.

PAGAMENT ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2018/2019

 

Benvolguts pares,mares o tutors,

Us enviem  les dades per a que preneu nota que a partir del dia:

22/11/2018 i fins el proper dia 31/12/2018,

heu de fer el pagament corresponent AL TOTAL DE L’ACTIVITAT de cadascuna de les extraescolars que es realitza, ho heu de fer com sempre a través dels codis de pagaments de servicaixa (us adjuntem informació) i recordar-vos els imports:

GUITARRA: PORTANT GUITARRA PROPIA:

120€ socis AMPA – 135€ NO socis AMPA

GUITARRA INCLOSA EN EL PREU:

155€ socis AMPSA – 165€ NO socis AMPA

SENSIBILITZACIÓ: 125€ SOCIS AMPA – 135€ NO SOCIS AMPA

GUITARRA/SENSI: 125€ SOCIS AMPA – 135€ NO SOCIS AMPA

BATUCADA: 155€ SOCIS AMPA – 165€ NO SOCIS AMPA

ESCACS: 100€ SOCIS AMPA – 110€ NO SOCIS AMPA

DIBUIX: 145€ SOCIS AMPA – 155€ NO SOCIS AMPA

FUNKY: 175€ SOCIS AMPA – 185€ NO SOCIS AMPA

MECANOGRAFIA: 195€ SOCIS AMPA – 205€ NO SOCIS AMPA

TEATRE: 190€ SOCIS AMPA – 205€ NO SOCIS AMPA

JOCS DE TAULA: 144€ SOCIS AMPA 176€ NO SOCIS

IOGA: 165€ SOCIS AMPA – 180€ NO SOCIS AMPA

 

Els ingressos vinculats amb l’AMPA El Bosc de la Pabordia (quota associat i activitats extraescolars) que haurem de fer el proper curs escolar 2018-2019 per compte dels nostres fills, s’hauran de realitzar a través dels sistemes d’autoservei de “la Caixa” (Internet i xarxa de caixers).

El pagament es pot fer:

-Amb targeta, llibreta de “la Caixa” o targeta d’altres entitats per caixer automàtic o Servicaixa, introduint manualment el codi d’Entitat que correspon a l’AMPA El Bosc de la Pabordia.

-Per Línia Oberta (només clients de “la Caixa”), introduint el codi d’Entitat que correspon a l’AMPA El Bosc de la Pabordia.

 

RECORDEU!! Abans de realitzar l’ ingrés assegureu-vos sempre de l’ import que heu de fer efectiu i no oblideu informar en el camp remitent el

NOM i COGNOMS de l’alumne.

 

Els codis d’Entitat pel curs 2018-2019 són els següents:

 

 

  • Extraescolar DIBUIX: 0213167 (especifiqueu DIBUIX)

 

  • Extraescolar ESCACS: 0213167 (especifiqueu ESCACS)

 

  • Extraescolar MECANOGRAFIA: 0213167 (especifiqueu MECANOGRAFIA)

 

  • Extraescolar FUNKY: 0190982

 

  • Extraescolar TEATRE: 0190982 (especifiqueu TEATRE)

 

  • Extraescolar IOGA: 0190982 (especifiqueu IOGA)

 

  • Extraescolar GUITARRA: 0190970 (especifiqueu GUITARRA)

 

  • Extraescolar SENSIBILITZACIÓ: 0190970 (especifiqueu SENSI)

 

  • Extraescolar BATUCADA: 0190970 (especifiqueu BATUCADA)

 

  • Extraescolar JOCS TAULA: 0190970 (especifiqueu JOCS)

 

Podeu conservar el justificant de pagament, però NO cal entregar-lo ni a l’escola ni a l’AMPA.

 

Moltes gràcies

 

COMISSIÓ EXTRAESCOARS

MENÚ DE NOVEMBRE

Aquí teniu disponible el menú del mes de Novembre, el normal i el sense carn. La resta de menús específics se us faran arribar en paper.

(més…)

MENÚ OCTUBRE

Aquí teniu disponible el menú del mes d’octubre, el normal i el sense carn. La resta de menús específics se us faran arribar en paper.

Aprofitem per comunicar-vos que la intranet de BOISA definitivament no estarà operativa per aquest curs 2018-2019. Per informació de detall del servei consulteu l’espai de la Comissió de menjador, acollida i ludoteca de la web de l’AMPA.

(més…)

PORTES OBERTES I AMPLIACIÓ D’INSCRICIONS DE PILATES, ZUMBA I IOGA

Benvolgudes famílies,

Des de la Comissió d’Activitats Pares us volem informar que la setmana del 23 al 27 de setembre es farà jornada de PORTES OBERTES de totes les activitats de pares:  ZUMBA, PILATES i IOGA. Per aquesta raó, des d’avui i fins el dia 30 de setembre s’obre un nou període d’inscripcions per a tots/es aquells/es que s’animin.

Podeu clicar sobre el formulari per accedir a la inscripció:

FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

Aquest any, com ja sabeu,  fem una tarifa plana de les activitats, igual que el curs passat, és una quota única de 114,50€ (110€ + 4,50€ d’assegurança)vàlida de setembre a inici de juny pels socis AMPA, i 139,50€ pels no socis (135€ + 4,50€ d’assegurança). Aquest pagament us donarà dret a assistir a totes les sessions de les activitats que vulgueu durant la setmana, fent les combinacions que més us convinguin.  Si hi hagués algú que per algun motiu no li anés bé fer el pagament total de la quota, que es posi en contacte amb la Comissió d’Activitats Pares i li gestionarem un pagament fraccionat (activitatsparespabordia@gmail.com). Si algú es vol donar de baixa, un cop fet el pagament ja no es retornaran les quotes.

INFORMACIONS I HORARIS:

PILATES: dilluns de 20-21h.  (cal dur: roba còmode, màrfega/estoreta i mitjons o descalç)

ZUMBA:  dimarts i dijous de 20:30-21:30h.  (cal dur: roba còmode, estoreta i calçat esportiu nèt en una bossa a part per canviar-se’l a l’entrada del gimnàs)

IOGA: dimecres de 19,30-21h (durada d’1,15h)  (cal dur: roba còmode, màrfega/estoreta, coixí, manteta i mitjons o descalç)

ZUMBA + Sin título + IOGA

Us animem a tots/es a participar-hi!!!

Comissió d’Activitats Pares

MENU SETEMBRE

Aquí teniu disponible el menú del mes de setembre, el normal i el sense carn. La resta de menús, tenint en compte alguna al.lèrgia, els trobareu en la vostra àrea privada de la web de BOISA (www.boisa.cat)

MENU NORMAL

MENU NO CARN

Aprofitem per comunicar-vos que la web de BOISA per a dur a terme les inscripcions ve tenint alguns problemes, però que ja s’està treballant per solucionar-los.

INICI DE LES ACTIVITATS PARES PEL CURS 2018/2019

Benvolgudes famílies,

Des de la Comissió d’Activitats Pares us volem informar que dilluns 17 de setembre s’iniciarà el nou curs de les activitats de ZUMBA, PILATES i IOGA. Aques any hem intentat iniciar aquestes activitats el més aviat possible. Recordeu que el termini de pagament s’acaba el proper 14 de setembre.

Aquest any fem una tarifa plana de les activitats, igual que el curs passat, tenint en compte la bona acceptació que va tenir aquesta mesura. Això significa que el pagament de la quota de les activitats us donarà dret a assistir a totes les classes que vulgueu a la setmana de qualsevol de les diferents activitats que s’imparteixin dirigides a pares dins del recinte escolar, concretament al gimnàs de l’escola.

Per poder participar en les activitats de pares s’haurà de fer un abonament d’una quota única anual. Si hi hagués algú que per algun motiu no li anés bé fer el pagament total de la quota, que es posi en contacte amb la Comissió d’Activitats Pares i li gestionarem un pagament fraccionat (activitatsparespabordia@gmail.com).

ZUMBA + Sin título IOGA

PILATES: dilluns de 20-21h. Instructora: Raquel (IT)

ZUMBA:  dimarts de 21 -22h. Instructora: Kat

ZUMBA: dijous de 21-22h. Instructora: Kat

IOGA: dimecres de 19,30-21h (durada d’1,15h). Instructora: Pili

ZUMBA + Sin título IOGA

Només recordar-vos que aquest any és una quota única de 114,50€ (110€ + 4,50€ d’assegurança), vàlida de setembre a inici de juny pels socis AMPA, i 139,50€ pels no socis (135€ + 4,50€ d’assegurança). Aquest pagament us donarà dret a assistir a totes les sessions de les activitats que vulgueu durant la setmana, fent les combinacions que més us convinguin. Si algú es vol donar de baixa, un cop fet el pagament ja no es retornaran les quotes.

 

–>IMPORTANT:

*Us demanem que al formulari d’inscripció us apunteu a l’activitat/s a les quals teniu previsió d’assistir habitualment, per tal de poder fer una millor previsió i seguiment de les mateixes.

*Al tractar-se d’una activitat que organitza l’AMPA ha d’estar coberta per una assegurança personal obligatòria per activitats esportives  que val 4,5€ anuals (només s’haurà de pagar un cop en tot el curs i cobreix des del setembre del 2018 al setembre del 2019).

*L’inici de les activitats serà el dilluns 17 de setembre i finalitzaran l’1 de juny (seguint el calendari escolar).

*ZUMBA: A l’hora de l’activitat per les aules ja hi haurà passat el servei de neteja de l’escola, per tant, des de l’escola ens demanen que al plegar deixem el gimnàs en bones condicions d’higiene. Per tant, será totalment OBLIGATORI canviar-se de calçat per entrar al gimnàs (es deixarà el calçat de carrer a la porta i s’haurà de dur calçat esportiu perfectament nèt en una bossa) i cal dur una estoreta per fer tonificació al final de la classe.

*PILATES: L’activitat es realitzarà amb mitjons o descalç i cal dur una márfega/estoreta de pilates/ioga.

*IOGA: L’activitat es realitzarà amb mitjons o descalç, i cal dur una màrfega/estoreta de pilates/ioga, una manteta i un coixí petit.

 

A continuació us donem les indicacions per poder fer el pagament, els terminis de pagament, tenint en compte que les activitats d’enguany comencen tan aviat, són  del 5 al 14 de setembre.

Seguidament us facilitem l’enllaç al formulari per poder fer la inscripció d’aquestes activitats:

FORMULARI D’INSCRIPCIONS

OPERATIVA DE PAGAMENT

TARIFA PLANA 110€ ANUALS

US ANIMEM A PARTICIPAR-HI!!!

 

Atentament,

 

Comissió d’Activitats Pares

activitatsparespabordia@gmail.com

INSCRIPCIONS ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2018/2019

Benvolgudes famílies,

 

Ja poseu apuntar als vostres fills a les activitats extraescolars per al curs 2018/2019

Termini d’inscripció del 13 de juliol al 25 de juliol ammbdós inclosos

Enllaç a les inscripcions:

inscripció extraescolars 2018/2019

Informació i preus de les activitats:

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2018-2019

 

Moltes gràcies.

 

COMISSIÓ EXTRAESCOLARS

 

INSCRIPCIONS PISCINA CURS 2018-2019

Benvolgudes famílies,

Tenim un conveni amb la piscina de Salt que paguem preu de soci de la piscina. Els nens i nenes els han d’acompanyar els pares a la piscina. 

 

INSCRIPCIÓ TANCADA

 

Aquells nens/es nascuts el 2015, que començaran P3 i tenen germans/es a l’escola, es poden apuntar en les mateixes dates que els seus germans/es.Aquells nens/es nascuts el 2015, que començaran P3 i no tenen germans/es a l’escola, es poden apuntar fins el 16 de Juliol de 2018.Cal escollir el dia de l’activitat. Aquest any els dies a escollir són Dimarts, Dimecres i Dijous.Horari: 17:30h O 18:30h.La data límit per a poder fer el pagament és el 30 de Juliol de 2018. Enviar resguard a l’ e-mail de la comissió.    – El pagament es realitzarà a través del Servicaixa o per Linia Oberta amb el codi de Casals:0192991 (indicant com a concepte:  Piscina,nom, cognoms i curs) – Les tarifes són les següents:

Curs Preu

Els alumnes de P3 155€

Els alumnes de P4 126€

Els alumnes de P5 126€

Els alumnes de Primària 150€


S’HA DE PAGAR TOT EL CURS SENCER I NO RETORNEM ELS DINERS SOTA CAP CONCEPTE.

NOMÉS ELS RETORNEM EN CAS  QUE S’ ANULI L’ACTIVITAT PER PART DE LA COMISSIÓ. 


*Per a poder gaudir d’aquesta oferta heu de ser socis de l’AMPA el curs 2018-2019 
TOTS ELS ALUMNES QUE HEU FET LA SOL.LICITUD ABANS DEL 16/07/2018 A TRAVÉS DEL FORMULARI D’INSCRIPCIÓ TENIU RESERVADA LA PLAÇA (DIA I HORA ESCOLLITS). PER QUALSEVOL DUBTE PODEU FER ARRIBAR UN E-MAIL A LA COMISSIÓ. REBREU INFORMACIÓ DEL  DIA D’INICI DE LA PISCINA I ALTRES INFORMACIONS ELS PRIMERS DIES DE L’INICI DE CURS VIA E-MAIL.  INICI PISCINAOCTUBRE 2018. SI ALGÚ ESTÀ INTERESSAT(FORA TERMINI) A FER AQUESTA ACTIVITAT ENVIEU UN E-MAIL I PASSAREU A LLISTA D’ESPERA.

Cordialment

COMISSIÓ DE CASALS

AMPA El bosc de la Pabordia

JORNADA PORTES OBERTES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Benvolgudes famiílies,

El DIMARTS 26 de JUNY de 19 a 21h podreu conèixer les diferents propostes per al curs vinent.

Esteu convidats a la

JORNADA DE PORTES OBERTES DE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

al menjador de l’escola.

US HI ESPEREM!!!

Moltes gràcies!

COMISSIÓ D’EXTRAESCOLARS

extraescolarspabordia@gmail.com

Informacions servei menjador colònies i ludoteca

Benvolgudes famílies,

us fem arribar un parell d’informacions sobre el servei de menjador i ludoteca per aquest mes de juny.

 

– Donat que pels dies de colònies (4,5 i 6 de juny) no hi ha prou famílies que hagin sol.licitat el servei de menjador com per arribar al mínim que Scolarest demana per dur a terme el servei, us informem que durant aquests dies doncs no hi haurà servei de menjador.

 

– Arran de l’inici de la jornada intensiva del mes de juny, el divendres 1 de juny de 17:00 a 18:00 serà el darrer dia de servei de ludoteca.

 

Comissió de Menjador

ENQUESTA SATISFACCIÓ ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2017/2018

Benvolgudes families,

Les activitats extraescolars  aviat s’acabaran i voldriem conèixer la vostra opinió.

Es tracta d’una enquesta per familia.

 

https://goo.gl/forms/JAbQzm1dI5ABpDR53

 

El termini per omplir-la és del 24 al 31 de maig ambdós inclosos.

I aquest any hi haurà JORNADA DE PORTES OBERTES, aviat us informarem de la data.

Moltes gràcies per la col.laboració.

COMISSIÓ EXTRAESCOLARS

Informacions menjador: colònies i jornada intensiva

Benvolgudes famílies,
Ens adrecem a vosaltres per comentar-vos un parell d’aspectes sobre el servei de menjador en aquesta recta final del curs:

 

– Referent al servei de menjador durant els dies de colònies (4, 5 i 6 de juny) , Scolarest oferirà el servei si s’ arriba a un mínim de d’infants que en facin ús. Per aquest motiu, les famílies que vulguin fer  ús del servei durant aquests dies agrairem ho comuniquin a la Montse, coordinadora de menjador, abans del dia 18 de maig. La mateixa setmana informarem si es podrà oferir el servei.

 

–  Pel que fa al servei de menjador durant la jornada intensiva (a partir del 05/06/2018), les famílies que no en vulguin fer ús cal que retornin aquest document, indicant la data de fi, a la Montse coordinadora de menjador abans del 18/05/2018. En cas de no portar la baixa en termini, s’entendrà que es vol fer ús del menjador. Cal tenir en compte que no es podrà donar de baixa a l’alumne fora de les dates indicades i per tant no s’abonarien les faltes d’assistència.

 

Comissió de Menjador

La gestió directa dels menjadors escolars per part de les AMPAs està en perill

Benvolgudes famílies,

 

La gestió directa dels menjadors escolars per part de les AMPAs està en perill.

 

A la darrera Assemblea ja es va començar a alertar que alguns Consells Comarcals no estan renovant els convenis de gestió de menjadors.  En el nostre cas, tenim conveni amb el Consell Comarcal del Gironès des de 2014 i fins el juny del 2018, tot i que aquest curs ja no vàrem rebre la notificació anual per continuar la gestió.

 

Com nosaltres, som moltes les escoles del Gironès que es troben en la mateixa situació, amb convenis caducats o a punt de caducar, i sense tenir encara un posicionament clar sobre la qüestió per part del Consell Comarcal del Gironès o el Departament d’Ensenyament de cares al curs vinent.  Arran de la situació d’incertesa fa unes setmanes es va crear la Coordinadora d’AMPAs del Gironès en la que la nostra escola està participant activament.  L’objectiu d’aquesta coordinadora és  compartir informacions, organitzar-nos i fer accions conjuntes per tal de d’aconseguir mantenir la gestió del servei de menjador en mans de les AMPAs.

 

Des de l’Administració argumenten la possible pèrdua de la gestió per l’entrada en vigor de la nova llei de contractació pública, que no permetria la gestió directa del servei per part de les AMPAs, però el grup d’experts jurídics que està analitzant el tema dins la Coordinadora d’AMPAs  no veuen que hi hagi incompatibilitat. D’altra banda, a hores d’ara no tenim cap informe jurídic des del Departament d’Ensenyament o Consell Comarcal del Gironès que avali els motius pels quals les AMPAs no podem continuar amb la gestió del servei menjador.

 

La pèrdua de la gestió del menjador per part de les AMPAs significaria anar a concurs públic on les grans empreses sempre són les més beneficiades ja que es prima el preu per sobre de la qualitat, alhora que es perd la capacitat de decisió sobre l’alimentació i el tipus de projecte pedagògic que volem per als nostres fills i filles dins la franja horària del servei de menjador.

 

Des de les AMPAs tenim la intenció de lluitar per mantenir la gestió d’un servei que considerem bàsic i essencial per als nostres fills i filles.  Per aquest motiu, i en resposta a la indefinició per part de les Administracions davant d’aquesta situació, hem convocat una *concentració* de suport a la gestió dels serveis de menjador per part de les AMPAs, el proper *dilluns 14 de maig, a les 17.30h a la Plaça del Vi*,  just abans del Ple Municipal on diversos grups polítics presentaran  i debatran una moció en suport al model actual i a la tasca de les associacions de pares i mares.

*DEGUT A LA CANCEL.LACIÓ DEL PLE D’AQUEST DILLUNS 14, LA CONCENTRACIÓ HA ESTAT TAMBÉ POSTPOSADA FINS AL PROPER PLE.

És important el suport de totes les famílies,  US HI ESPEREM!!

 

AMPA El Bosc de la Pabordia

 

menjador_mitjana

About The Author