Ja us podeu fer socis pel curs 2021-22!

Si esteu interessats en associar-vos a l’AMPA El Bosc de la Pabordia, cal fer l’ingrés de la quota d’associat pel proper curs escolar 2021-22. L’import de la QUOTA AMPA és de 50€ ANUALS PER FAMÍLIA i el termini de pagament és de l’1 d’agost fins el divendres 24 de setembre de 2021. Gràcies a aquests diners es poden fer moltes inversions per a millorar l’escola, per exemple reformes al menjador, pati, cromebooks per l’escola o les taules del pati, entre moltes altres coses.

Sabem que moltes famílies estem passant per moments difícils per diversos motius (laborals, de salut, familiars,…). És per això que totes aquelles famílies que estiguin en alguna d’aquestes problemàtiques poden acollir-se a una quota reduïda de 30 euros. També s’hi podran acollir les famílies monoparentals. Caldrà que s’enviï un justificant a l’AMPA mitjançant un correu electrònic a ampaelboscdelapabordia@gmail.com.

El pagament s’haurà de fer per transferència bancària al número de compte de l’AMPA: ES59 2100 5796 3602 0001 5473

RECORDEU!! Abans de realitzar l’ingrés assegureu-vos sempre de l’import que heu de fer efectiu i no oblideu informar en el camp remitent el NOM i COGNOMS de l’alumne. En cas que tingueu diversos germans podeu posar FAMILIA i els COGNOMS o bé els NOMS de tots els germans i els COGNOMS. Podeu conservar el justificant de pagament, però NO cal entregar-lo ni a l’escola ni a l’AMPA.

Junta de l’AMPA de l’escola el Bosc de la Pabordia