Ja us podeu fer socis pel curs 2022-23!

Si esteu interessats en associar-vos a l’AFA El Bosc de la Pabordia, cal fer l’ingrés de la quota d’associat pel proper curs escolar 2022-23. L’import de la QUOTA AFA és de 50€ ANUALS PER FAMÍLIA (30€ famílies monoparentals) i el termini de pagament és de l’1 de juliol al 9 de setembre de 2022.

Com a socis us podeu beneficiar dels descomptes de matrícula d’extraescolars i activitats per famílies o la reducció de preu en el servei d’acollida i ludoteca. Al mateix temps, estareu col.laborant en inversions per a la millora de l’escola a partir de la compra de Chromebooks, la participació en la Setmana de…o l’adequació d’espais tant interiors com exteriors.

El pagament s’haurà de fer per transferència bancària al número de compte de l’AFA: ES59 2100 5796 3602 0001 5473

RECORDEU!! Abans de realitzar l’ingrés assegureu-vos sempre de l’import que heu de fer efectiu i no oblideu informar en el camp remitent el NOM i COGNOMS de l’alumne. En cas que tingueu diversos fills podeu posar FAMILIA i els COGNOMS o bé els NOMS de tots ells i els COGNOMS. Podeu conservar el justificant de pagament, però NO cal entregar-lo ni a l’escola ni a l’AFA.

Junta de l’AFA de l’escola el Bosc de la Pabordia