Associeu-vos

Si esteu interessats en associar-vos a l’AMPA El Bosc de la Pabordia, cal fer l’ ingrés de la quota d’associat pel proper curs escolar 2016-2017. L’import de la QUOTA AMPA és de 50€ ANUALS PER FAMÍLIA i el termini de pagament és el 10 de setembre de 2016.

Aquest ingrés vinculat amb l’AMPA El Bosc de la Pabordia, s’ha de realitzar a través dels sistemes d’autoservei de “la Caixa” (Internet i xarxa de caixers).

El pagament es pot fer:

• Amb targeta, llibreta de “la Caixa” o targeta d’altres entitats per caixer automàtic o Servicaixa, introduint manualment el codi d’Entitat que correspon a l’AMPA El Bosc de la Pabordia.
  • Per Línia Oberta (només clients de “la Caixa”), introduint el codi d’Entitat que correspon a l’AMPA El Bosc de la Pabordia.

RECORDEU!!

Abans de realitzar l’ ingrés assegureu-vos sempre de l’ import que heu de fer efectiu i no oblideu informar en el camp remitent el NOM i COGNOMS de l’alumne o família.

El codi d’Entitat és el següent: QUOTA AMPA: 0125588

Podeu conservar el justificant de pagament, però NO cal entregar-lo ni a l’escola ni a l’AMPA.