Associeu-vos

Si esteu interessats en associar-vos a l’AMPA El Bosc de la Pabordia, cal fer l’ingrés de la quota d’associat pel proper curs escolar 2021-2022.

L’import de la QUOTA AMPA és de 50€ ANUALS PER FAMÍLIA i el termini de pagament és el 24 de setembre de 2021. Per a les famílies monoparentals, l’import de la quota és de 30€ i caldrà que s’enviï el carnet de família monoparental escanejat a l’AMPA mitjançant un correu electrònic a ampaelboscdelapabordia@gmail.com.

El pagament s’ha de fer per transferència bancària al número de compte de l’AMPA:

ES59 2100 5796 3602 0001 5473

RECORDEU!! Abans de realitzar l’ingrés assegureu-vos sempre de l’import que heu de fer efectiu i no oblideu informar en el camp remitent el NOM i COGNOMS de l’alumne. En cas que tingueu diversos germans podeu posar FAMILIA i els COGNOMS o bé els NOMS de tots els germans i els COGNOMS.

Podeu conservar el justificant de pagament, però NO cal entregar-lo ni a l’escola ni a l’AMPA.